واحد جویبار میزبان رقابت داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۶

۱۰۳۳ داوطلب آزمون سراسری سازمان سنجش سال ۹۶ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار همزمان با سراسر کشور در ۱۵ و ۱۶ تیر جاری به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر داریوش حمیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار گفت: «کنکور سال ۹۶ شهرستان جویبار در روزهای پانزدهم و شانزدهم تیر در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار برگزار می‌شود.»

وی افزود: «واحد جویبار به دلیل دارا بودن امکانات مناسب وتجربه لازم در برگزاری آزمون‌ها‏، کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون در امنیت و آرامش فراهم کرده است.
رئیس واحد جویبار در خصوص تعداد شرکت کنندگان در گروه های مختلف آموزشی گفت :«روز پنج شنبه در نوبت صبح ۱۱۱ داوطلب در گروه آزمایشی ریاضی و فنی و ۲۲۵ داوطلب در گروه علوم انسانی و در نوبت عصر ۲۳ داوطلب در گروه هنر به رقابت می‌پردازند.»

دکتر حمیدی ادامه داد: «صبح جمعه نیز ۵۶۵ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی و در نوبت عصر ۱۰۹ داوطلب در گروه زبان خارجه به رقابت می پردازند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار خاطرنشان کرد: «این واحد برای رفاه حال داوطلبان و خانواده‌های آنان با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب آماده خدمت‌رسانی به آنان است.»

200

کد خبر: 803460

وب گردی

وب گردی