«جامه سرخ» نقد و بررسی می شود

نشست نقد و بررسی کتاب «جامه سرخ» شامل خاطرات شهید احمد اُمی، با حضور محققان، پژوهشگران و خانواده این شهید برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر رسیده، نشست نقد و بررسی کتاب «جامه سرخ» به همت پژوهشکده اسناد و با همکاری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، عصر دیروز دوشنبه ۱۲ تیر با حضور جمعی از پژوهشگران و علاقه‌مندان حوزه دفاع مقدس، در سالن همایش استاد پرهام ساختمان آرشیو ملی ایران برگزار شد.

کتاب «جامه سرخ» دربرگیرنده خاطرات شهید احمد اُمی از سال های ۵۷ تا ۵۹ است و به همت واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان سمنان و از سوی انتشارات سوره مهر سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شده است. این کتاب حاوی خاطرات خودنوشت این شهید است که به زبان انگلیسی به رشته تحریر در آمده است.

نشست نقد و بررسی این کتاب، با سخنرانی محبوبه حاجیان نژاد مترجم کتاب و محمد مهدی عبدالله زاده تدوین‌گر این اثر آغاز شد و با سخنرانی مرتضی قاضی پژوهشگر حوزه دفاع مقدس ادامه پیدا کرد.

غلامرضا عزیزی رئیس پژوهشکده اسناد، محمد قاسمی‌پور مسئول بخش استانهای حوزه هنری، داود یاراحمدی رئیس حوزه هنری استان سمنان، داود امینی، عطا احمدی، جواد صفرعلی، محبوبه شمشیرگرها، سرهنگ فروتن‌نژاد، زهرا ضرغامی، امیرحسین فرشاد و... از دیگر سخنرانان این نشست بودند که به بررسی این اثر پرداختند.

خانواده شهید امی، پژوهشگران، منتقدین و علاقه‌مندان حوزه دفاع مقدس از دیگر حاضران این نشست بودند.

502

کد خبر: 803501

وب گردی

وب گردی