برزگر:  مدیر دولتی نباید سقف خانه مردم را خراب کند

نماینده مردم سلماس در مجلس ضمن انتقاد از عدم اجرای طرح هادی گفت: مدیر دولتی نباید سقف خانه مردم را خراب کند.

به گزارش ایسکانیوز، شهروز برزرگر در نشست علنی امروز (سه شنبه 13 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: براساس اصول 2 ، 3 ، 10 ، 19 ، 20 و 21 قانون اساسی دولت ملزم به رفع هرگونه تبعیض در مناطق توسعه نیافته است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نمونه براساس بند 9 اصل 2 قانون اساسی، دولت مکلف است برای همه مردم در تمام زمینه ها جهت ایجاد رفاه، رفع فقر و برطرف کردن هرنوع محرومیت در عرصه مسکن وارد عمل شود.

وی در ادامه گفت: دولت محترم باید توجه داشته باشد که در حوزه انتخابیه سلماس چندین روستا وجود دارد که کارگران زحمتکش به سختی توانسته اند آلانکی 50 متری برای خود بسازند، اما دولت آنها را دچار چالش کرده است.

برزگر ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی به دلیل آنکه طرح هادی در روستاهای سلماس و مناطق حومه اجرایی نشده و عملا دولت در این زمینه کوتاهی کرده، علیه مردم شکایت کرده است.

وی خطاب به روحانی تصریح کرد: بیش از 80 درصد مردم ساکن این روستاها به شما رأی داده اند، اگر می دانستند مدیر دولتی از آنها شکایت می کند تا سقف خانه آنها خراب شود، به روحانی رأی نمی دادند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: آنچه در شهرستان سلماس وجود دارد، عدالت مسکن و رفع فقر برای مردم نیست، دولت متاسفانه وظیفه خود را در طرح هادی به نحو احسن انجام نداده است.

وی در انتخاب افزود: آب کشاورزی برای مردم منطقه ایجاد دغدغه کرده است که باید توسط مسئولان ذی ربط رفع شود.

302

کد خبر: 803517

وب گردی

وب گردی