دستگیری عاملان حمله مسلحانه به خودروی زندانی در کرج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری عاملان حمله مسلحانه به خودروی حامل زندانی در کرج خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، حاجی رضا شاکرمی با اعلام این خبر گفت: یک مجرم که به دلیل حمل ۱۹ کیلو هروئین دستگیرشده و در زندان کرج به سر می برد، چندی پیش به بهانه بیماری درخواست مراجعه به پزشکی قانونی را کرده بود.

وی در ادامه با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده در خصوص مراجعه این زندانی به کمیسیون پزشکی قانونی، گفت: متأسفانه خانواده و دوستان زندانی به خودروی حامل وی در مسیر پزشکی قانونی حمله مسلحانه کردند که منجر به فرار این مجرم از چنگال قانون شد.

مجرم فراری پس از یکماه به زندان بازگشت

شاکرمی به اقدامات فنی، اطلاعاتی و انتظامی انجام‌شده که منجر به کشف مخفیگاه مجرم فراری شده است اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های لازم میان نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی استان روز گذشته مخفیگاه وی شناسایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: روز گذشته مجرم فراری به همراه سه نفر از عاملان حمله مسلحانه به خودروی زندان دستگیر شدند.

وی در پاسخ به این پرسش که مجرم فراری چند مدت زمان فراری بوده است، گفت: این مجرم بیش از یک ماه فراری بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در بخش دیگری ضمن هشدار به مجرمان، گفت: آن‌ها نمی‌توانند مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران و دستگاه قضا مقاومت کرده و از چنگال قانون فرار کنند، بدانند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی‌شده و به زندان برگردانده می‌شوند.

703

کد خبر: 803532

وب گردی

وب گردی