جباری اینبار مربی اختصاصی ندارد/غیبت احتمالی در دربی!

بازیکن جدید استقلال تمرینات بدنسازی خود را همراه دیگر اعضای استقلال انجام می دهد و این اتفاق برای اولین بار رخ داده است!

به گزارش ایسکانیوز،جباری بازیکن تاره بازگشته استقلال در فصول قبلی که در استقلال حضود داشت با شرایطی خاص تمرینات بدنسازی خود را انجام می داد و هرگز با دیگر اعضای تیم کار نمی کرد و همواره تمرینات بدنسازی را با مربی اختصاصی خود پشت سر می گذاشت و پس از آن در تمرینات گروهی به دیگر اعضای تیم ملحق می شد.

اما این بار و پس از بازگشت وی پس از چند فصل دوری از استقلال گویا جباری تغییر عقیده داده و دیگر به دنبال تمرین با بدنساز اختصاصی نیست و همراه دیگر نفرات کار خود را پیش می برد و این اتفاق برای اولین بار رخ داده است و دلیلش نیز مشخص نیست!

این در حالی است که گفته می شود وی از لحاظ بدنی مشکلی ندارد و به همراه دیگر نفرات تیم تمرینات بدنسازی را پی گرفته است و خود را برای انجام تمرینات گروهی و تیمی آماده می کند.

البته گفته می شود که قرار نیست جباری در دربی آلمان استقلال را همراهی کند زیرا وی به انجام تمرینات بیشتری برای آماده سازی خود نیاز دارد و احنمال اینکه د دربی برای استقلال به میدان برود بسیار کم است.

کد خبر: 803566

وب گردی

وب گردی