بازدید مسئولان ستاد گیاهان دارویى معاونت علمى و فناورى ریاست جمهورى ریاست جمهورى از پارک و علم و فناورى دانشگاه آزاد اسلامى

مسئولان ستاد گیاهان دارویى معاونت علمى و فناورى ریاست جمهورى ریاست جمهورى از پارک و علم و فناورى دانشگاه آزاد اسلامى بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه دستاوردهای پارک علم و فناوری دانشگاه ازاد ، روش ارزیابی ایده ها و شرکت های فناور ، وضعیت و تنوع شرکت های مستقر ، امکانات و زیر ساخت های موجود مانند فضای اداری، خدمات تجاری سازی ، دسترسی به امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه ازاد در سراسر کشور و سایرتسهیلات مالی و حمایتی معرفی شد .

در ادامه اعضای ستاد معاونت علمی با استقبال از امکانات و تسهیلات موجود در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین پارک خصوصی کشور خواستار تبادل شرکت ها و صاحبان ایده های فناور در حوزه فناوری زیستی با معاونت علمی شدند .

در این جلسه مقرر شد نماینده ستاد زیست فناوری به عنوان رابط ، شرکت های معرفی شده از طرف پارک دانشگاه آزاد را برای دریافت تسهیلات ، خدمات تخصصی فنی و استفاده از تسهیلات شرکت های دارویی همراهی و پشتیبانی کند . پارک نیز متعهد شد برای شرکت های واجد شرایط و دارای سطح فناوری که از طرف ستاد فناوری گیاهان دارویی معرفی می شوند و در ارزیابی فنی پارک نیز شرایط لازم برای استقرار را به دست می آورند ، امکان استقرار و حمایت های تجاری و مالی فراهم شود.

در ادامه این جلسه دکتر صفی خانی با معرفی خدمات فنی ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی از تخصیص اعتبار بیش از 5 هزار میلیارد ریالی برای حمایت از طرح های این حوزه خبر داد و افزود عمده شرکت هایی که از این خدمات استفاده می کنند در مراکز رشد دانشگاهی مستقر هستند . با توجه به نگاه ویژه معاونت محترم علمی به پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد ، شرکت هایی مستقر در این پارک نیز می توانند از خدمات مشاوره دانش بنیان و دسترسی به شرکت های داروسازی برای تولید و فرمولاسیون تجاری محصولات استفاده کنند . براین اساس لازم است رزومه و مشخصات این شرکت ها بین ستاد و پارک مبادله شود .

گفتنى است این جلسه با حضور دکتر صفی خانی و دکتر محمدی و مهندس رزم جو از ستاد علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نمایندگان پارک، دکتر قیصری و دکتر مازوجی به نمایندگی از شرکت های فناور زیستی مستقر در پارک برگزار شد .

200

کد خبر: 803589

وب گردی

وب گردی