صنعت نفت به مصاف تیم سوپرلیگی سنگال می‌رود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت آبادان در سومین بازی تدارکاتی خود به مصاف یک تیم سوپرلیگی از کشور سنگال می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه صنعت نفت، فراز کمالوند در مورد شرایط صنعت نفت آبادان در اردوی ترکیه، اظهار کرد: بعد از برگزاری ٢بازی تدارکاتی مقابل یوونتوس رومانی در سومین بازی دوستانه مان به مصاف یک تیم لیگ برتری از کشور سنگال می‌رویم.

وی با اشاره به این موضوع که بازی سوم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در اردوی ترکیه ساعت 18 و 30 دقیقه روز جمعه به وقت محلی در زمین چمن هتل پاتالیا برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم colombe sportive با توجه به فوتبال قدرتی و محکم آفریقا می‌تواند محک خوبی برای صنعت نفت باشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: این تیم آفریقایی ١٢ روز پیش به منظور برپایی اردویی وارد آنکارا شده است و برای برگزاری این دیدار به کیزیلچه حمام، محل دایر شدن اردوی تیم صنعت نفت می‌آید.

وی افزود: در همین راستا تیم گریسون اسپور که از تیم‌های قدرتمند لیگ یک ترکیه است نیاز برای بازی با صنعت نفت اعلام آمادگی کرد ولی ترجیح دادیم که حریفانمان را از بین تیم‌های لیگ برتری گزینش کنیم.

شایان ذکر است تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در بازی تدارکاتی پیشین خود در برابر یوونتوس رومانی به تساوی صفر صفر رسید.

604

کد خبر: 803745

وب گردی

وب گردی