اطلاعیه دانشگاه پیام نور در پی اعتراض اساتید این دانشگاه

به دنبال اعتراض‌ها و تجمع‌های تعدادی از استادان دانشگاه پیام‌نور درباره تغییر اساس‌نامه این دانشگاه، دانشگاه پیام‌نور در اطلاعیه‌ای روند این تغییرات را توضیح داد.

به گزارش ایسکانیوز، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع کلیه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه می رساند، اخیرا نگرانی هایی درخصوص تغییر اساسنامه از طریق شورای گسترش آموزش عالی در بین همکاران ایجاد شده است ، ضمن تشکر از همه عزیزان اعم از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه به استحضار می رساند، ریاست دانشگاه و اعضای هیات رئیسه، رایزنی های گسترده با مقام عالی وزارت و مقامات ارشد در دولت و نیز مجموعه معاونین وزارت علوم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره نگرانی های موجود درخصوص تغییر اساسنامه دانشگاه به عمل آورده و تبعات علمی و اجتماعی این امر و اثرات آن بر بدنه بزرگترین دانشگاه دولتی کشور کاملا تبیین شده است .

ضمن تقدیر و تشکر از مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر فرهادی که آغاز فعالیت های این دانشگاه بزرگ در زمان وزارت وی نیز رقم خوده است و ایشان در یک سال گذشته بنا به اهمیت ویژه ای که برای دانشگاه پیام نور قائل است سه بار از این دانشگاه بازدید نموده و در مراسم افتتاح پروژه ها و دستاوردهای دانشگاه شرکت نموده اند که حضور و حمایت ایشان خود گواهی بر پشتیبانی وزارت علوم از دانشگاه می باشد.

بدون شک آنچه این روزها دانشگاه به آن بیش از همیشه نیاز دارد، وحدت و انسجام بین همه ارکان این خانواده بزرگ است و اهمیت ندادن به شایعات در این مقطع بسیار با اهمیت است و از این حیث نباید خدشه ای به وجهه دانشگاه وارد شود. خوشبختانه با پیگیری های انجام شده جای نگرانی وجود نداشته و دانشگاه در راستای محدودیت قرار نخواهد گرفت زیرا با نگاه توسعه ای که جناب آقای دکتر فرهادی به دانشگاه دارد قطعا در آینده شاهد حمایت و توسعه همه جانبه دانشگاه خواهیم بود.

اگر عده ای تحت عنوان تشکل و یا انجمن صنفی به دنبال این باشند که پیگیری های هیات رئیسه دانشگاه، مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان را در این امر به نام خود تمام نمایند ، بدون شک این امر ناپسند بوده و همه تشکل ها ، اساتید و کارکنان دانشگاه باید هوشمندانه ضمن دفاع از مواضع دولت منتخب در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه از هیچگونه تلاشی دریغ ننمایند.

201

کد خبر: 803813

وب گردی

وب گردی