خبرنگاران محل نشست خبری کارگروه مبارزه با قاچاق کتاب را ترک کردند

خبرنگارانی که به دعوت اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران به نشست خبری کارگروه مبارزه با قاچاق کتاب رفته بودند، در اعتراض به حضور نیافتن مسئولان، محل نشست را ترک کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در حالی که قرار بود امروز چهارشنبه ۱۴ تیرماه نشست خبری محمود آموزگار، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با موضوع تازه‌ترین اخبار کارگروه مقابله با تکثیر و عرضه غیرقانونی کتاب‌ها به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شود، خبرنگاران حاضر در این نشست، به دلیل حضور نیافتن میزبانان جلسه، محل کنفرانس خبری را ترک کردند.

این جلسه که ابتدا قرار بود ساعت ۱۰ صبح امروز برگزار شود، با اطلاع‌رسانی پیامکی به خبرنگاران به ساعت ۱۱ امروز موکول شد؛ با این وجود و به رغم گذشت بیش از یک ساعت از موعد زمانی اعلام شده، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران که سخنگوی کارگروه مقابله با تکثیر و عرضه غیرقانونی کتاب‌ها به شمار می‌رود و نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی که ریاست این کارگروه را بر عهده دارد، در میان خبرنگاران حاضر نشدند.

این مسئله اعتراض خبرنگاران را به دنبال داشت و آنها در واکنش به عدم حضور مسئولان دعوت کننده برای این برنامه خبری، سالن محل برگزاری این کنفرانس خبری را ترک کردند.

پیش‌تر نیز مسئولان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران رفتارهای مشابهی در رابطه با خبرنگارانی که خود آنها را به نشست خبری‌شان دعوت کرده بودند، انجام داده بودند.

502

کد خبر: 803823

وب گردی

وب گردی