نتیجه نهایی بررسی رشته های ارشد دانشگاه آزاد امروز اعلام می شود

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از نهایی شدن نتیجه‌ بررسی‌های مجوز رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان امروز خبر داد و گفت: نتایج نهایی بررسی‌ها شنبه اعلام خواهد شد.

به‌ گزارش ‌گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از جلسه آزمون سراسری سال 96 که صبح امروز (پنجشنبه) در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران ولیعصر (عج) صورت گرفت در گفت‌وگو با خبرنگاران به مجوز رشته محل‌های دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت‌: بعد از جلسه مجلس شورای اسلامی، وزارت علوم با دانشگاه آزاد در دو محور توافق کردند؛ اول این که رشته‌هایی که دوره دکترای آنها دایر است، در مقطع ارشد نیز بتوانند ارائه شوند. دومین مورد توافق این بود که رشته‌هایی که دارای سه استادیار هستند یا که دو سال فارغ التحصیل مقطع ارشد داشته باشند، آن رشته‌ها از نظر وزارت علوم مورد تایید هستند.

او ادامه داد: آخرین جلسه در خصوص تایید رشته‌های دانشگاه آزاد شب گذشته تشکیل شد و نتیجه‌ نهایی امروز مشخص و تا شنبه اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان، گفت: با توجه به اینکه داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد تا 17 تیر می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند، اما در صورتی که نتایج نهایی تایید رشته محل‌ها اعلام شد و تغییر خاصی صورت گرفت، فرصت مجدد برای ویرایش اطلاعات به داوطلبان داده می‌شود.

۲۰۴

کد خبر: 803911

وب گردی

وب گردی