واژگونی و آتش‌سوزی خودرو پیکان وانت در جاده خاوران/راننده خودرو متواری شد/عکس

راننده خودروی پیکان وانت پس از واژگون شدن و آتش‌سوزی خودرو از محل حادثه متواری شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری 125؛ ساعت 7 صبح امروز آتش‌سوزی یک خودرو در جاده خاوران، نرسیده به شهرک خاورشهر به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله زنگ ایستگاههای 121 و 78 را به صدا درآورد و با توجه به ترافیک سنگین صبحگاهی درمحدوده این حادثه، آتش‌نشانان اعزامی را از دو مسیر مخالف به محل حادثه اعزام کرد.

مصطفی اسدزاده؛ یکی از فرماندهان آتش‌نشانان حاضر در محل، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی وانت‌پیکان حامل بار میوه به هنگام حرکت در مسیر غرب به شرق جاده خاوران به دلیل نامعلومی از مسیراصلی منحرف شده و به شدت با بلوکهای سیمانی وسط جاده برخورد کرده بود.

وی ادامه داد: به دنبال این حادثه، خودروی وانت به حالت نیمه واژگون متوقف شده، به یک‌باره آتش گرفته و بنابر گفته شاهدان، راننده این خودرو بعد از این حادثه از محل متواری شده بود.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی بی‌درنگ ضمن ایمن‌سازی محل حادثه و نصب علائم هشداردهنده ترافیکی، با استفاده از یک رشته لوله آبدهی مشغول خاموش کردن آتش شدند، در ادامه این عملیات، آتش‌نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش خودرو و نیز جستجوی داخل آن به منظور اطمینان از عدم وجود سرنشینان محبوس شده احتمالی، این خودرو را به حالت اولیه بازگردانده و سپس به حاشیه امن جاده منتقل کردند.

محل حادثه با پاکسازی سطح جاده از بقایای این تصادف، برای تردد خودروها ایمن شد، این حادثه مصدومی نداشت و پلیس راهور با حضور درصحنه تصادف به بررسی علت وقوع این حادثه پرداخت.

701

کد خبر: 803948

وب گردی

وب گردی