دختری که هرگز به جلسه کنکور نرسید/واژگونی  پیکان وانت در جاده علیصدر-همدان

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در جاده علیصدر خبر داد و گفت: این حادثه منجر به فوت دختری جوان شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان، اسدالله عقیلی اظهار کرد: ساعت 5:48 پنج‌شنبه 15 تیر پس از دریافت گزارشی در سامانه 125 مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان بلافاصله دو گروه عملیاتی از ایستگاه‌های مرکزی و 17 به محل اعلام شده در جاده علیصدر به همدان اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان اعزامی با حضور در محل حادثه و بررسی اولیه مشاهده کردند یک دستگاه وانت پیکان به دلایل نامعلومی واژگون و راننده و دو سرنشین آن درون خودرو گیر کرده‌اند.

عقیلی تصریح کرد: با وجود احتمال وقوع آتش‌سوزی به علت نشت شدید بنزین، آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی عملیات رهاسازی و نجات مصدومان حادثه را آغاز کرده و در کمترین زمان ممکن هر سه نفر را از درون خودرو خارج کردند.

وی عنوان کرد: آتش‌نشانان همدان با اقدام به موقع جان راننده و یکی از سرنشینان وانت پیکان واژگون شده در جاده علیصدر را نجات دادند اما متأسفانه سرنشین دوم که یک دختر جوان بود، جان باخت.

عقیلی ادامه داد: پس از تحویل مصدومان به کارشناسان فوریت‌های پزشکی مشخص شد یکی از سرنشینان خودرو که یک دختر جوان بود و ظاهرا برای شرکت در امتحان کنکور عازم همدان بود، به علت جراحات ناشی از حادثه در لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

700

کد خبر: 804039

وب گردی

وب گردی