فولادگر اظهارات منسوب به خود درباره اشرف غنی را کذب محض دانست

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با تکذیب اظهارات منسوب به خود در مورد محمد اشرف غنی گفت: در سال های اخیرهیچ اظهارنظری در مورد افغانستان و رئیس جمهور این کشور نکرده‌ام.

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا فولادگر در واکنش به اظهارات منتشر شده منسوب به وی در باره محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان و تعلل ایران درمهار این فرد اظهارداشت: در چند سال اخیر هیچ اظهارنظری در مورد کشور افغانستان و مسائل پیرامون روابط بین این کشور با ایران نداشته‌ام.

نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آن چه در فضای مجازی به نقل از بنده در مورد رئیس جمهور افغانستان و روابط بین ایران و افغانستان منتشر شده، کذب محض بوده و صحت ندارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: حداقل درمدت 3 تا 4 سال اخیر در مورد افغانستان و مسائل این کشور اظهار نظر نکرده‌ام؛ بنابراین ضمن تکذیب این موضوع، پیگیر طرح چنین اخبار مغرضانه‌ای خواهم شد.

برخی از کانال های خبری در تلگرام گفت‌وگویی را از حمیدرضا فولادگر در مورد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان منتشر کرده بودند که مدعی شده بود این نماینده مجلس ایران معتقد است محمد اشرف غنی طرح‌های دست و پاگیر برای کشورهای همسایه دارد.

منبع:خانه ملت

کد خبر: 804146

وب گردی

وب گردی