بهنام‌فر: امیدوارم تیم جوانان از اعتبار کاراته ایران دفاع کند/ این نسل آینده کاراته ایران را تضمین می‌کند

سرمربی تیم کاراته جوانان گفت: روند پیشرفت تیم جوانان امیدوار کننده است و من راضی هستم و انشاالله اگر شرایط در قزاقستان نیز مهیا باشد تا از اعتبار کاراته ایران دفاع می‌کنیم. 

مهران بهنام‌فر در گفت و گو با ایسکانیوز، در خصوص شرایط تیم ملی جوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: ما در 5 وزن در مسابقات قهرمانی آسیا شر کت می‌کنیم و تیم بسیار خوبی هستیم اما تنها مشکل ما کمبود تجربه است . من دو ماه است این تیم را تحول گرفتم اما تلاشم را انجام دادم تا تحولی ایجاد کنم.

وی تصریح کرد: اوایل بازیکنان تاکتیک پذیر نبودند و هر چه ما گوشزد می‌کردیم باز آنها در مسابقه کار خود را انجام می‌دادند اما رفته رفته شرایط بهتر شد . تنها خلا ما قبل از اعزام برای تیمی در این رده سنی کمبود دیدار تدارکاتی برون مرزی است اما ما این خلا را نیز با توجه به امکانات محدود فدراسیون با دیدارهای تدارکاتی داخلی برطرف کردیم. ما با تیم‌های ارومیه ، کرج و مازندران دیدار کردیم.

سرمربی تیم ملی کاراته جوانان تصریح کرد: از آنجایی که من خودم از مسابقه استقبال می‌کنم اصرار کردم با تیم امیدها نیز بازی کنیم چرا که سطح آنها با توجه به تمرین با بزرگسالان در ماه‌های اخیز بالاتر است . اوایل زیاد استقبال نشد اما از آنجایی که من به کیفیت بازیکنانم ایمان داشتم در هفته گذشته بازی کردیم و نمایشی بسیار عالی داشتیم. روند پیشرفت تیم جوانان امیدوار کننده است و من راضی هستم و انشاالله اگر شرایط در قزاقستان نیز مهیا باشد تا از اعتبار کاراته ایران دفاع می‌کنیم.

بهنام‌فر در خصوص پیش‌بینی کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: من به دنبال یک نتیجه فوق‌العاده با تیم جوانان هستم و نتیجه معمولی قانعم نخواهد کرد. ما به دنبال این هستمی در 5 وزن یک نتیجه عالی و ماندگار کسب کنیم . اگر مشکل خاصی پیش نیاید فکر می‌کنم نتیجه ماندگار کسب کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از کادر منسجمم تشکر می‌کنم که یک تیم باشخصیت تحویل فدراسیون داد. این نسل کاراته ایران که در راه است می‌تواند در آینده نزدیک آینده کاراته ایران را تضمین کند.

603

کد خبر: 804176

وب گردی

وب گردی