جزییات انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی ورامین پیشوا علام شد

دانشجویان می توانند از روز شنبه 17 تیرماه نسبت به ثبت‌نام ترم تابستان در رشته‌های غیر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین پیشوا اقدام کنند.

به گزارش ایسکانیوز، شروع کلاس‌های درسی ترم تابستان از تاریخ 24 تیر ماه آغاز می‌شوند و تا دوم شهریور ادامه دارد. براساس بخشنامه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از این ابلاغ شده بود، زمان برگزاری امتحانات نیز از تاریخ 4 تا 9 شهریور تعیین شده است.

بر اساس این بخشنامه، تعداد کل ساعت‌های تدریس دروس نظری و عملی در دوره تابستان مشابه نیمسال‌های اول و دوم است و در 6 هفته آموزشی اجرا می‌شود. واحدهای دانشگاهی موظف هستند درباره واحدهای درسی ارائه شده در دوره تابستان، اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند. بر این اساس واحدهای دانشگاهی به گونه‌ای برای تشکیل 16 جلسه کلاس برنامه‌ریزی کنند که برای هر درس در هر هفته حداکثر سه جلسه در نظر گرفته شود.

در قسمتی از این بخشنامه آمده است: «شهریه دوره تابستان برای دانشجویان دوره کاردانی، کارشناسی، دکتری حرفه‌ای دامپزشکی و کارشناسی ارشد تا حداکثر 6 واحد درسی یک دوم شهریه ثابت به علاوه شهریه متغیر هر واحد درسی است. در صورتی که بیشتر از 6 واحد انتخاب داشته باشند، دو سوم شهریه ثابت به علاوه شهریه متغیر هر واحد درسی است.»

200

کد خبر: 804207

وب گردی

وب گردی