قدر دانی روسای واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دکتر ولایتی‎

روسای واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای به خاطر دفاع از مواضع دانشگاه آزاد اسلامی از دکتر ولایتی‎ تجلیل کردند.

به گزارش ایسکانیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دست آوردهای ماندگار انقلاب اسلامی است که با حمایت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) جهت توسعه علمی آموزشی پژوهشی و فرهنگی از طریق تربیت و تأمین نیروی انسانی متخصص در سال ۱۳۶۱ تأسیس و به مرور تحت حمایت مسئولین نظام گسترس یافت. تا در مدت زمان نسبتا کوتاهی تبدیل به سرمایه ای عظیم و با برکت گردد.

وجود بیش از چهارصد واحد دانشگاهی ، ده ها میلیون متر مربع فضای مسقف در سرتاسر کشور، هزاران نفر عضو هیأت علمی ، پرسنل اداری و نیروی متخصص و حدود شش میلیون دانش آموخته در رشته های مختلف تحصیلی، مجهز به آزمایشگاه و کارگاه های تخصصی و امکانات و تجهیزات متعدد پژوهشی همه حاکی از وجود توانمندی و پتانسیل بالای این دانشگاه دارد.

لذا ریاست محترم هیأت مؤسس و هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر ولایتی با مدیریت مدبرانه خود نه تنها از ایجاد هرگونه مشکل غیرقانونی برای این دانشگاه جلوگیری کردند، بلکه بذر امیدی در دل جامعه دانشگاهی و علاقمندان به این نهاد علمی کاشتند تا رجاء وافر داشته باشیم که در کنار ایشان و پا به پای سایر دلسوزان دانشگاه به اوج ترقی و پیشرفت رهنمون و هدایت خواهد شد.
صلابت دکتر ولایتی در صیانت از دستاوردها کیان و استقلال دانشگاه، حفاظت از کمیّت موجود و ایجاد امید به ارتقاء کیفیت آموزشی و پژوهشی این مؤسسه غیر دولتی عام المنفعه مورد اقبال تمامی دلسوزان، استادان ، کارکنان ، دانش آموختگان ، دانشجویان و داوطلبان تحصیل در این دانشگاه واقع شده است. بنابراین مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تحسین عملکرد و قدردانی از این مواضع خردمندانه حمایت قاطع خود را از اقدامات و تلاش های بی شائبه دکتر ولایتی رئیس ه‍یأت مؤسس و دکتر نوریان ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می نماییم.
از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که با اعلام حمایت و دفاع از حقوق این مجموعه علمی پژوهشی به مرتفع نمودن مشکلات و معضلات کمک نمودند نیز صمیمانه سپاسگذاریم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون برای همه خدمتگزاران صدیق و زحمت کش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نماییم.

200

کد خبر: 804215

وب گردی

وب گردی