عرضه مرسدس بنز GLA مدل 2017 در بازار

مرسدس بنز به زودی GLA مدل 2017 را روانه خیابان های هند خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، این کراس اوور به روز شده دارای به روز رسانی های ظاهری و کابین خواهد بود. انتظار می رود ساختار فنی این خودرو مشابه GLA کنونی باقی بماند.

GLA جدید ماه ژانویه 2017 در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی جهانی شد. این خودرو دارای عناصر طراحی مدل های جدید مرسدس بنز است. این خودروی جدید دارای سپری ارتقا یافته در جلو، جلوپنجره بازطراحی شده و چراغ های جلو با عناصر LED استاندارد خواهد بود در حالی که در مدل قبلی آن به صورت یک آپشن ارائه می شد. نیم رخ این خودرو دارای ظاهری مشابه است اما به عناصر مشکی براق روی ستون B و آینه های کناری مجهز می شود. GLA مدل 2017 از رینگ های آلیاژی با طراحی نوین بهره می برد. قسمت پشت این خودرو دارای سپر بازطراحی شده و چراغ های عقب قاب دار جدید است.

در کابین این خودروی جدید پانل تجهیزات بازطراحی شده قرار دارد. فرمان این خودرو از مدل کنونی آن گرفته شده اصلاحاتی در کنترل های نصب شده روی آن دارد. GLA 2017 همچون مدل قبلی خود دارای سیستم سرگرمی 8 اینچی و داشبورد روکش آلومینیومی با داکت های نمادین Jet-Turbine در زیر نمایشگر است.

نیروی GLA به روز شده از موتورهای مشابه قبل از فیس لیفت آن تامین می شود که شامل 2.1 لیتری توربوشارژ دیزلی با قدرت 136 اسب بخار و 2.0 لیتری توربوشارژ دیزلی با قدرت 183 اسب بخار است. این خودروی جدید مرسدس 30 میلی متر بلندتر بوده و ارتفاع بیش تری از سطح زمین دارد.

401

کد خبر: 804243

وب گردی

وب گردی