نشان خلاقیت و نوآوری برای مدیریت ارتباطات و بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران

در سمینار «تببین نقش روابط عمومی‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» نشان خلاقیت و نوآوری برای مدیریت ارتباطات و بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران اهدا شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نشان ویژه خلاقیت و نوآوری دریافت کرد.
سمینار «تببین نقش روابط عمومی‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» با حضور بیش از 300 تن از دست اندرکاران روابط عمومی‌های کشور در دانشگاه تربیت مدرس به همت گروه ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی و موسسه آرمان برگزار شد و در آن از «احسان مقدم» مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اهدا لوح و تندیس تقدیر شد.
بنابراین گزارش، به لحاظ فعالیت‌های ارتباطی در شاخه نوآوری و خلاقیت ارتباطی تندیس نشان ارتباطی اقتصاد مقاومتی و لوح تقدیر به مدیر ارتباطات این شرکت اهدا شد.
این نشست با حضور علی دارابی معاون استانهای صدا و سیما، محمد خوش چهره استاد اقتصاد دانشگاه، سید کامل تقوی نژاد رییس سازمان مالیاتی کشور برگزار شد.
حضور چشمگیر جمعی از استادان و صاحب نظران حوزه رسانه و ارتباطات از نکات قابل تامل این مراسم بود.
شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی 3 سال پیاپی نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو را برگزار می‌کند که با استقبال آنان نیز روبرو می‌شود و در سال‌های ٩٣، ٩٤ و ٩٥ هم مدیریت ارتباطات و بین‌الملل شرکت بهره‌برداری به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شده بود.

703

کد خبر: 804263

وب گردی

وب گردی