تمدیدمهلت ثبت نام وام ویژه دکتری تا 25 تیر

مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان از آغاز مراحل پرداخت وام و تمدید مهلت ثبت نام وام ویژه دکتری تا 25 تیر جاری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهندس ذوالفقار یزدان ­مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: با توجه به استقبال گسترده دانشجویان دکتری و برای پوشش حداکثری متقاضیان مهلت ثبت نام وام مذکور تا 25 تیر جاری تمدید شد.

او با اشاره به استقبال دانشجویان برای دریافت وام ویژه دکتری گفت: تا صبح امروز شنبه 17 تیر ماه جاری حدود 15 هزار نفر از دانشجویان دکتری برای دریافت این وام ثبت‌نام کردند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این وام به تمام دانشجویان متقاضی پرداخت خواهد شد.

یزدان مهر به روند پرداخت این وام اشاره کرد و گفت: همانطور که قبلا اعلام شد، به محض تایید و ارسال لیست متقاضیان توسط دانشگاه مربوطه مراحل پرداخت در صندوق آغاز و حداکثر ظرف 15 روز وام پرداخت می‌شود ،تعدادی لیست نیز مربوط به وام دکتری به صندوق ارسال شده که تا پایان همین هفته به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

مشاور وزیر علوم در پایان گفت: میزان وام ویژه دکتری از سه میلیارد و 700 میلیون تومان سال 93 به 110 میلیارد تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده و تمهیداتی در صندوق رفاه دانشجویان اندیشیده شده که براساس آن به تمام متقاضیان وام تعلق می‌گیرد، بنابراین جای نگرانی از سوی دانشجویان دکتری وجود ندارد.

204/200

کد خبر: 804283

وب گردی

وب گردی