باز هم سوء‌استفاده از تصاویر خصوصی/  عامل اغفال پسر نوجوان دستگیر شد

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل متهمی که با سوء‌استفاده از تصاویر پسر شاکی قصد آزار و اذیت داشت، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ کاکوان با اعلام خبر فوق گفت: در این پرونده متهم با طرح دوستی با فرزندان خانواده و اغفال وی به راحتی به تصاویر خصوصی خانواده دست یافته و با ارسال آنها برای خانواده ایجاد مزاحمت می کرد.
وی افزود: با ارجاع پرونده شکایت خانمی به پلیس فتا، وی اظهار داشت که شخص ناشناسی در فضای مجازی از طریق یک خط که به ظاهر مربوط به ایران نیست، مبادرت به ارسال پیام‌هایی با درخواست‌های نامتعارف و غیراخلاقی برای ایشان نموده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: شاکی بیان نمود متهم با نیت سوء و انتقام با اغفال فرزند شاکی از وی تصاویر نامناسبی اخذ کرده و آن تصاویر را برای شاکی ارسال نموده است.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل متهمی که با سوء‌استفاده از تصاویر پسر شاکی قصد آزار و اذیت داشت، خبر داد.
سرهنگ کاکوان گفت: با توجه به حساسیت موضوع با بررسی صورت گرفته با تلاش کارشناسان این پلیس در نهایت موفق به شناسایی متهم شده و با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر شد.
وی افزود: متهم به بزه خود معترف و انگیزه را اختلاف با شاکی عنوان نمود، علیهذا پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال گردید.
سرهنگ کاکوان تاکید کرد: حتما به فرزندان خود در خصوص رعایت موارد ایمنی در فضای سایبر آموزش دهیم و به آنها یاد بدهیم که هیچ‌گونه اطلاعات، تصاویر و فیلم را در این فضا در اختیار دیگران نگذارند.
رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: پلیس فتا آماده رسیدگی به کلیه شکایت‌ها در فضای مجازی است و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir قسمت ثبت گزارشات مردمی آن را ثبت و از طریق مراجع قضایی آن را پیگیری کنید .

703

کد خبر: 804351

وب گردی

وب گردی