تلاش برای افزایش حضور سالیانه 5 میلیون زائران در عتبات

رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار با مسئولان و عوامل اجرایی در کاظمین خاطرنشان کرد: تلاش کنید ظرفیت بیشتری برای حضور زائران در عتبات عالیات فراهم شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس،‌ حمید محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت در نشست با مسئولان و عوامل اجرایی در کاظمین گفت: باید تلاش کنیم ظرفیت بیشتری برای اعزام و حضور زائرین فراهم شود، تا بتوانیم تعداد زائران را به 5 میلیون نفر در سال افزایش دهیم.

در ادامه این جلسه که محمد جواد دانش یار مدیرعامل شرکت شمسا، محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج، نصراللهی مسئول عملیات شمسا در عراق حضور داشتند همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسانی خدمت به زائرین را یکی از وظایف مهم و اساسی دست اندرکاران حوزه حج و زیارت دانست و گفت: باید در همه زمینه‌ها نسبت به انجام آن کوشا باشیم. خدمات فرهنگی سرآمد همه خدمت‌ها است و این وظیفه مهم عمدتاً به عهده بعثه مقام معظم رهبری است.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در کاظمین در این جلسه پیشنهاد 2 شب اقامت زائران در کاظمین را مطرح کرد که رئیس سازمان حج با استقبال از آن از محمد جواد دانش یار خواست در بسته‌ها مختلف موضوع 2 شب خواب در کاظمین را بررسی کند.

701

کد خبر: 804404

وب گردی

وب گردی