کسب رتبه ممتاز برگزاری آزمون‌های سراسری سال 95 از سوی واحد شیراز

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز حائز رتبه ممتاز و به عنوان یکی از مجموعه‌های برتر در امر برگزاری آزمون‌های سراسری سال 1395 از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.

به گزارش ایسکانیوز، ابراهیم خدایی، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری و رئیس سازمان سنجش کشور با اهدای لوح تقدیر به دکتر علیرضا تهور معاون آموزشی واحد شیراز و نماینده تام الاختیار این واحد دانشگاهی در برگزاری آزمون ها، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز را با رتبه ممتاز به عنوان یکی از مجموعه های برتر در برگزاری آزمون های سراسری سال 95 دانست.

تهور ضمن تبریک به همکاران، دلایل این انتخاب را تلاش و مساعی تمامی پرسنل دانشگاه آزاداسلامی واحد شیراز به خصوص دکتر حمزه سارویی رئیس دانشگاه، اداره آزمون و ثبت نام، حوزه آموزش، حراست، حوزه اداری مالی، اداره کل روابط عمومی در اطلاع رسانی صحیح و سریع در کنار فضای فیزیکی بسیار مناسب برای برگزاری آزمون‌ها برشمرد.

معاون آموزشی واحد شیراز و نماینده تام الاختیار این واحد دانشگاهی درباره آزمون های برگزار شده گفت: در این واحد دانشگاهی و در سال 95 شش آزمون تحت نظارت سازمان سنجش برگزار شده است که واحد شیراز در این آزمون ها پذیرای بیش از 15000 داوطلب بوده است.

وی افزود: در آزمون سال جاری هم دانشگاه آزاد اسلامی شیراز پذیرای حدود 4 هزار نفر داوطلب بود و این آزمون در شرایط بسیار مطلوب و سالم برگزار شد.

200

کد خبر: 804472

وب گردی

وب گردی