سمندر: بعد از دو سال دوری از تیم ملی به دنبال اثبات خود هستم/ سعی کردم در غیاب پدرم حقانیتم را ثابت کنم

ملی‌پوش وزن 67 کیلوگرم تیم ملی کاراته گفت: به دنبال این هستم بعد از دو سال دوری از تیم ملی خود را در قزاقستان ثابت کنم .

حسین سمندر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، در خصوص شرایط تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر اردوهای بسیار خوبی را زیر نظر مربیان انجام دادیم و تیم ما نیز یک تیم باتجربه است. ما در تمرینات از طریق کومیته‌هایی که با هم می‌زدیم تجربیات بسیار خوبی کسب کردیم و مربیان نیز هر هفته عملکردمان را آنالیز می‌کردند که بسیار برایمان مفید بود.

وی در خصوص شرایط خود عنوان کرد: من در دو سال اخیر آسیب دیدیگی داشتم اما خدا را شکر برای مسابقات کاراته قهرمانی آسیا فیکس تیم ملی شدم. انگیزه بسیار بالایی برای حضور در مسابقات آسیایی دارم چرا که به دنبال کسب عنوان انفرادی هستم . من در گذشته سابقه کسب عنوان تیمی را داشتم اما این بار زحمت بیشتری کشیدم تا در انفرادی نیز به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوم.

ملی‌پوش تیم ملی کاراته تصریح کرد: من برای عضویت در تیم ملی ابتدا در مسابقات قهرمانی کشور به مقام اول برسم و سپس در رقابت‌های انتخابی به عنوان فرد برگزیده وزن 67 کیلوگرم انتخاب شدم. در حال حاضر نیز همچنان اصل کار من باقی مانده و به دنبال این هستم بعد از دو سال دوری از تیم ملی خود را در قزاقستان ثابت کنم . من مدت‌ها از مسابقات دور بودم و به خوبی می‌دانم کار سختی دارم اما خدا را شکر با وجود تمرینات خوب از لحاظ شرایط بدنی در وضعیت خوبی قرار دارم.

سمندر با تاکید بر اینکه به دنبال قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا است، گفت: همه ما برای قهرمانی می‌جنگیم و من نیز تمام هم و غمم کسب مدال طلا است و امیدوارم در این وزن درخشش خوبی داشته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد این بار دیگر سایه حضور پدرش روی عملکرد او سنگینی نخواهد کرد، عنوان کرد: من در این مدت به دنبال این بودم جنگندگی بیشتری داشته باشم و خودم را به کاراته ایران ثابت کنم. زمانی که پدرم نیز به عنوان رئیس فدراسیون کاراته حضور داشتم من با عملکرد شفاف در انتخابی به تیم ملی دعوت می‌شدم اما همیشه حرف‌های مردم و رسانه‌ها وجود داشت.

ملی‌پوش وزن 67 کیلوگرم تیم ملی کاراته ادامه داد: من خیلی با انگیزهتر از هر سال تمرین کردم تا این بار در نبود پدرم در انتخابی خوش بدرخشم تا به جامعه کاراته ثابت شود من در غیاب پدرم نیز می‌تواند تواناییهایم را نشان بدهم. امیدوارم با مدال طلا نیز بازگردم و برای این مهم نیز از تجربیات مربیان خیلی استفاده کردم . من در این مدت سعی کردم مصاحبه نیز نداشته باشم چرا که در سالیان اخیر همیشه هر بار که به عضویت تیم ملی در می‌آمدم برای من حرف و حدیث‌هایی ایجاد می‌شد و هیچ وقت به توانایی‌هایی من اشاره نمی‌کردند.

سمندر تاکید کرد: این بار در غیاب پدرم سعی کردم با وجود تمامی آسیب دیدگی‌ها در تمامی انتخابی‌ها حضور داشته باشم و حقانیتم را ثابت کردم اما باز هم هیچ رسانه‌ای به این نکته اشاره نکرد که من در نبودم پدرم به عضویت تیم ملی در آمدم. من هم از جامعه کاراته هستم و انتظار دارم مانند بقیه زمانی که به عضویت تیم ملی در می‌آیم به من توجه شود . دیگر این بار نیز حرف و حدیقی مطرح نبود که من پارتی پشت خود داشتم اما با وجود انتظاری که داشتم باز هم توجه‌ای به من نشد.

وی در خصوص شانس تیم ملی کاراته برای قهرمانی در مسابقات آسیایی گفت: واقعا با تجربه‌ای که بازیکن ما دارند و همدلی که در این مدت نشان دادیم توانایی کسب عنوان قهرمانی آسیا را داریم. در این مدت همه بچه‌ها به هم کمک کردند و حتی زمانی که یکی از بازیکنان دچار مشکل بود همه سعی می‌کردند به او کمک کنند. ما یک تیم منسجم ، سرحال و قبراق هستیم و به دنبال این هستیم یک رکورد خوب بر جای بگذاریم.

603

کد خبر: 804496

وب گردی

وب گردی