علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های جدید دانشجو دکتری می پذیرد/ بهره برداری از بیمارستان فرهیختگان در آینده نزدیک

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به اضافه شدن چندین رشته دکتری در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی از تجهیز بیمارستان فرهیختگان و بهره برداری آن در کوتاه مدت خبر داد.

دکتر علی ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پیشرفت های این حوزه به ایسکانیوز گفت: برای اولین سال در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی توانستیم در زمینه خدمات درمانی دانشجوی دکتری جذب کنیم. در واقع به صورت رسمی واحد پزشکی تهران توانست علاوه بر دانشجوی ارشد در مقطع دکتری نیز در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی دانشجو بپذیرد.

او در ادامه افزود: به این ترتیب واحد علوم و تحقیقات تهران، واحد تهران شمال ، واحد تهران جنوب و واحد ساری امسال می توانند در مقطع PHDدانشجو بپذیرد.همچنین پذیرفته شدگان می توانند پس از اعلام وزارت بهداشت در تاریخ های اعلام شده برای مصاحبه به واحدهای ذی ربط مراجه کنند.

وی با بیان اینکه امسال در رشته پزشکی بافت دانشجو می پذیریم عنوان کرد: در رشته ایمپلنت نیز مجوزهای لازم برای پذیرش دانشجو را دریافت کرده ایم به علاوه امسال دکتری پرستاری را هم برای اولین مرتبه در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم داشت.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه امسال در مقطع کارشناسی ارشد رشته های این حوزه گسترش یافته است، تصریح کرد: شرح رشته های جدید در زمان انتخاب رشته دوطلبان این مقطع ارائه خواهد شد.

وی با بیان این نکته که با تاکید سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بیمارستان های این مجموعه علمی تجهیز و راه اندازی خواهد شد ادامه داد: درصدد هستیم به زودی با تجهیز بیمارستان فرهیختگان از آن بهره برداری و باقی بیمارستان های در حال فعالیت را در صورت نبود برخی از امکانات تجهیز کنیم.

200/202

کد خبر: 804563

وب گردی

وب گردی