غرویان: توقع مردم تحرک بیشتر دردولت آینده است

استاد و مدرس حوزه علمیه قم مسئله جوان گرایی در دولت آینده را مهم ارزیابی کرد و گفت توقع مردم این است که دولت تحرک بیشتری داشته باشد و افراد کابینه اهل اقدام و تحرک قوی تری به سمت اهداف داشته باشند.

محسن غرویان مدرس و استاد حوزه علمیه قم در خصوص ویژگی های کابینه دولت آینده در گفتگو با ایسکانیوز بیان کرد: به طور کلی کابینه یک دولت باید از افرادی شکل بگیرد که بتوانند مطالبات مردم را برآورده کنندو مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با شرکت در پای صندوق های رای، مطالبات خودشان که عمدتا بر محور مسائل اقتصادی، اشتغال جوانان و بهبود وضعیت معیشتی بود بیان کردند.

وی با اشاره به موضوع جوان گرایی در کابینه آینده افزود: باید مسئله جوان گرایی در کابینه دولت آینده دیده شودو توقع مردم این است که دولت تحرک بیشتری داشته باشد و افراد کابینه اهل اقدام و تحرک قوی تری به سمت اهداف باشند.

غرویان خاطر نشان کرد: مسئله دیگر حضور زنان در کابینه برای دفاع از حقوق آن ها می باشد. مشاورین ، اعضای کابینه و وزرای مربوطه باید به گونه ای باشند که مسائل مربوط به زنان جامعه مورد توجه و عنایت بیشتری قرار بگیرد.

این مدرس حوزه علمیه با بیان این که اعضای کابینه باید اهل اعتدال باشند تصریح کرد: مردم با رای به دکتر روحانی در واقع به اعتدال رای دادند. به همین خاطر در کابینه دولت نباید از افراد تندرو چه از جناح اوصولگرا و چه از جناح اصلاح طلب استفاده شود و افراد انتخابی باید فراجناحی باشند.

غرویان در پایان تاکید کرد : کابینه آینده باید اهل تعامل با دنیای امروز باشد. ما نمی توانیم به صورت منزوی در جهان زندگی کنیم و جامعه ما باید اهل تعامل با دنیا البته با حفظ ارزش ها و اصول دینی و اسلامی ما باشد.

302

کد خبر: 804639

وب گردی

وب گردی