قرارداد استقرار آزمایشگاه سازمان انرژی اتمی و دانشگاه شهید بهشتی امضا شد

قرارداد استقرار آزمایشگاه روانشناسی و فیزیولوژی با همکاری شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی و دانشگاه شهید بهشتی توسط رئیس دانشگاه شهید بهشتی و معاون سازمان انرژی اتمی به امضا رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم رونمایی و امضای نمادین قرارداد استقرار آزمایشگاه روانشناسی و فیزیولوژی با حضور روسا،‌ مدیران و اعضای هیات علمی دانشگاه و جمعی از مدیران سازمان و شرکت بهره‌برداری انرژی اتمی بوشهر صبح روز یکشنبه در حوزه ریاست دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

یکی از مهم‌ترین موضوعات درباره مشاغل حساس نظیر اپراتوری نیروگاه های هسته‌ای موضوع آزمایش‌های روانشناسی و فیزیولوژیست. شاغلان در این نوع پست‌ها باید تسلط و آرامش روانی لازم و تصمیم گیری صحیح هنگام بروز بحران، حادثه یا دریافت اخبار ناگوار مثل فوت عزیزانشان را داشته باشند. از این رو وجود یک مرکز و سازماندهی منسجم در این رابطه در نیروگاه‌های هسته‌ای ضروری و حائز اهمیت است.

نیروگاه اتمی بوشهر که توسط پیمانکار روسی ساخته شده است، در طی ساخت و مراحل راه اندازی و بهره‌برداری،‌ خدمات روانشناختی و فیزیولوژی را به کارکنان خود و نیز به کارکنان ایرانی ارائه می کرده است اما به درخواست بهره‌بردار ایرانی این خدمات اکنون توسط کارشناسان ایرانی ارائه می‌شود و قرار است در مراحل ساخت راه اندازی و بهره‌برداری واحدهای 2 و 3 نیروگاه بوشهر با راه اندازی آزمایشگاه مذکور این خدمات توسط روانشناسان و کارشناسان ایرانی ارائه شود.

204/201

کد خبر: 804649

وب گردی

وب گردی