امضا قرارداد آزمایشگاه روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی با نیروگاه بوشهر

مراسم رونمایی و امضای قرارداد استقرار آزمایشگاه روانشناسی و فیزیولوژی دانشگاه شهید بهشتی و شرکت بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز ، مراسم رونمایی و امضای نمادین قرارداد استقرار آزمایشگاه روانشناسی و فیزیولوژی با دانشگاه شهید بهشتی و با حضور رؤسا، مدیران و اعضای هیات علمی دانشگاه و جمعی از مدیران سازمان و شرکت بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر امروز یکشنبه در این دانشگاه انجام گرفت.

موضوع اصلی این قرار داد تامین استاندارهای مورد نیاز برای ارزیابی است.

این نیروگاه در حال حاضر برای کارکنان جدید الورود از شرکتهای ایرانی و برای مشاغل حساس از شرکتهای بین‌المللی برای تعیین صلاحیت بهره می‌برد.

این پروژه در 8 مرحله و 36 ماه اجرایی می‌شود و به مدت 10 سال همکاری‌ها در قالب پشتیبانی خواهد بود.

ایجاد انگیزه شغلی، کاهش میزان خطاکاری‌ها و دوباره‌کاری‌ها، رعایت اصل شایستگی، توسعه و بهبود سطح توانایی شغلی کارکنان از جمله اهداف این پروژه است.

دکتر احمدیان معاون سازمان انرژی اتمی در این مراسم با اشاره به اینکه این قرارداد روی حساسترین بخش هسته‌ای یعنی ایمنی متمرکز خواهد شد اظهار داشت: نیروی انسانی در این حوزه نقش تعیین کننده‌ای دارد. این یک همکاری منسجم بین دانشگاه و سازمان است و ما در این مسیر به پیمانکاران روس اعلام کرده‌ایم که به خدمات آن‌ها احتیاجی نداریم.

معاون صالحی گفت: پروژه فازهای دو و سه با 8 میلیارد یورو انجام خواهد گرفت که برای آن‌ها نیروی انسانی داخل کشور مورد نیاز است و امیدوارم با کمک شما کل فرایند آموزش و تامین نیروی انسانی را تا جای ممکن داخلی کنیم و از طرف روسی بی‌نیاز شویم.

احمدیان ادامه داد: امیدوارم سایر مشاغل حساس در کشور نظیر صنایع هوایی نیز از این خدمات بهره ببرند.

حسن صدوق رئیس دانشگاه شهید بهشتی نیز در این مراسم با بیان اینکه خوشحالیم که دانشگاه ما در داخل به این ظرفیت بالا رسیده که می‌تواند جایگاه دیگران که خارجی هستند را در حوزه هسته‌ای پر کند، اظهارداشت: این کار به صورت سازمانی انجام می‌گیرد و برخلاف دیگر پروژه‌ها به صورت فردی انجام نمی‌گیرد و این جای خوشحالی دارد.

رییس دانشگاه شهید بهشتی افزود: ما در سال گذشته 20 میلیارد تومان طرح پژوهشی داشتیم اما کمتر از یک میلیارد تومان آن برای دانشگاه بود که ناچیز بود. این پروژه اولین است و من با کمال خوشحالی آن را تضمین می‌کنم.

دکتر احمدیان معاون سازمان انرژی اتمی در این مراسم با بیان این قرارداد روی حساسترین بخش هسته ای یعنی ایمنی متمرکز خواهد شد اسهارداشت: نیروی انسانس در این حوزه نقش تعیین کننده ای دارد. این یک همکاری منسجم بین دانشگاه و سازمان است و ما در این مسیر به پیمانکاران روس اعلام کرده ایم که به خدمات انها احتیاجی نداریم .

وی افزود: زمانکیه پیمانکار روس این خدمات را اراءه میداد حساسترین اطلاعات در اختیار انها قرار میگرفت.

معاون صالحی با اشاره به اینکه پروژه فازهای دو و سه با ٨ میلیارد یورو انجام خواهد گرفت که برای انها نیروی انسانی داخل کشور مورد نیاز است و امیدوارم با کمک شما کل فرایند اموزش و تامین نیروی انسانی را تا جای ممکن داخلی کنیم و از طرف روسی بی نیاز شویم.

احمدیان ادامه داد: امیدوارم سایر مشاغل حساس در کشور نظیر صنایع هوایی نیز از این خدمات بهره ببرند.

حسن صدوق رییس دانشگاه شهید بهشتی نیز در این مراسم با بیان اینکه خوشحالیم که دانشگاه ما در داخل به این ظرفیت بالا رسیده که میتواند جایگاه دیگران که خارجی هستند را در حوزه هسته ای پر کند، اظهارداشت: این کار به صورت سازمانی انجام میگیرد و برخلاف دیگر پروژه ها به صورت فردی انجام نمیگیرد و این جای خوشحالی دارد.

رئیس داشنگاه شهید بهشتی افزود: ما در سال گذشته 20 میلیارد تومان طرح پژوهشی داشتیم اما کمتر از یک میلیارد تومان ان برای دانشگاه بود که ناچیز بود. این پروژه اولین است و من با کمال خوشحالی ان را تضمین میکنم.

صدوق موضوع همکاری علوم انسانی و صنعت را مفید و باعث کمال و اعتلای نیروی انسانی خواند و افزود: این موضوع به بخش‌های دیگر ما جرأت و جسارت و شهامت می‌دهد و علوم انسانی ما در سایر صنایع نیز می‌تواند فعال باشد.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: اگر صنایع ما با علوم انسانی در پیوند نباشد ما به طور منسجم صنعت پایدار نخواهیم داشت.

منبع : تسنیم

302

کد خبر: 804663

وب گردی

وب گردی