حضور فعال دانشگاه‌آزاد اسلامی در نمایشگاه های بین المللی ایپاس و الکامپ

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از حضور این دانشگاه در سه نمایشگاه بین المللی؛ در حوزه های پلیس و امنیت، مدیریت شهری و فناوری اطلاعات طی سه ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر داوود ثمری مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حضور دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه بین المللی ایپاس 2017، گفت: نمایشگاه ایپاس در حوزه پلیس و امنیت در مهرماه برگزار خواهد شد. در این دوره از نمایشگاه واحدهای فناور، شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که در حوزه مذکور فعالیت دارند حضور خواهند داشت و آخرین محصولات و دستاوردهای خود در حوزه لوازم و تجهیزات پلیسی و امنیتی ارائه می کنند.

او با بیان اینکه امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه ایپاس حضور فعالی داشته باشد، افزود: تاکنون از میان اختراعات و طرح های ارائه شده بیش از 50 محصول که قابلیت حضور در این نمایشگاه را دارند شناسایی شده است.

برپایی غرفه اداره کل فناوری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه الکامپ

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از برپایی غرفه اداره کل فناوری سازمان مرکزی این دانشگاه در نمایشگاه الکامپ خبر داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه الکامپ علاوه بر اختصاص غرفه اداره کل فناوری دانشگاه‌آزاد اسلامی شرکت های دانش بنیان واحدهای این دانشگاه در بخش استارت‌آپ ها نیز حضور جدی خواهند داشت.

ثمری افزود: همچنین شرکت در نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین در حوزه مدیریت شهری که در تاریخ 13 لغایت 15 مرداد ماه در شهر اصفهان برگزار خواهد شد از دیگر برنامه های پژوهش و فناوری دانشگاه‌آزاد اسلامی است.

204/200

کد خبر: 804729

وب گردی

وب گردی