110میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز خوابگاه ها پرداخت شده است

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و تعطیلی دانشگاه‌ها و خوابگاه های دانشجویی، مطابق سال گذشته تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی در دستورکار قرار گرفته و در مرحله اول بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال در وجه دانشگاه ها پرداخت شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ذوالفقار یزدان مهر گفت: این اعتبار جهت تعمیر، بهسازی و تجهیز فضای خوابگاهی در نظر گرفته شده است و علاوه بر مبلغ فوق اعتبار ویژه ای نیز جهت ارتقای خوابگاه های رتبه ۳ و ۴ به رتبه های بالاتر در نظر گرفته شد که با مشارکت دانشگاه ها در حال انجام است.

یزدان مهر افزود: پیش بینی می شود با اعتبار در نظر گرفته شده بابت تعمیر و تجهیز فضای خوابگاهی و همچنین ارتقای خوابگاه های رتبه ۳ و ۴ با مشارکت دانشگاه ها، شاهد تحولات چشمگیری در فضای خوابگاهی دانشگاه های سراسر کشور بوده و فضای مطلوب و مناسب تری را جهت اسکان دانشجویان در سال تحصیلی آینده فراهم کنیم.

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: صندوق رفاه دانشجویان در سال ۱۳۹۴ طرح رتبه بندی خوابگاه های دانشجویی را به منظور عادلانه سازی نرخ خوابگاه ها به انجام رساند و در سال ۹۵ مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال بابت ارتقای خوابگاه های رتبه ۵ به ۴ و مبلغ ۲۲۵ میلیارد ریال جهت کمک تعمیر و تجهیز سایر خوابگاه ها در سال ۹۵ اختصاص داد.

204/200

کد خبر: 804732

وب گردی

وب گردی