بارش باران دراکثر محورهای استان گیلان/آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در باند جنوبی آزادراه قزوین کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه به سمت تهران از پل فردیس تا گرمدره ترافیک سنگین است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در روز دوشنبه 19 تیر اعلام کرد: در حال حاضر شاهد بارش باران در بیشتر محورهای استان گیلان هستیم.

وی ادامه داد: در باند جنوبی آزادراه قزوین کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه به سمت تهران از پل فردیس تا گرمدره ترافیک سنگین است،همچنین در برخی مناطق شاهد ترافیک در ورودی کلانشهر ها هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: محور شمشک به دیزین از ساعت 15:30 شنبه تا اطلاع ثانوی به علت انجام عملیات انفجار راهسازی مسدود اعلام شده است همچنین محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور استهبان-نی ریز در استان فارس و محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان نیز مسدود هستند.

701

کد خبر: 804833

وب گردی

وب گردی