سه جایزه بین المللی برای «بادیگارد»/حاتمی کیا بهترین کارگردان شد

فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا سه جایزه از جشنوارهفیلم «وین» به دست آورد.

به گزارش ایسکانیوز از سازمان هنری رسانه‌ای اوج، فیلم سینمایی بادیگارد در جشنواره بین‌المللی فیلم وین در 3 رشته به عنوان بهترین اثر شناخته‌ شد.
«بادیگارد» که برای نخستین‌بار در جشنواره سی‌و‌چهارم فیلم فجر به نمایش در آمد، در جشن اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم وین جایزه بهترین دستاورد هنری را به دست آورد و ابراهیم حاتمی‌کیا نیز به عنوان بهترین کارگردان این جشنواره انتخاب شد.

همچنین بابک حمیدیان به خاطر بازی در این فیلم به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شناخته‌ شد.

فیلم سینمایی بادیگارد به تهیه‌کنندگی احسان محمدحسنی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا یکی از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که پس از درخشش در جشنواره فجر، در اکران عمومی نیز مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، ابراهیم حاتمی‌کیا دربارهٔ خلاصهٔ داستان اینچنین می‌گوید: موضوع دربارهٔ بادیگاردی است به نام «حیدر» که وظیفه حفاظت از مسؤولان بلندپایه کشور را برعهده دارد. نقش او را پرویز پرستویی بازی می‌کند. حیدر شخصیت آرمانگرایی است که مسائلی را در کارش می‌بیند و این مسائل او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند.
پرویز پرستویی، مریلا زارعی، پریوش نظریه، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، محمود عزیزی، دیبا زاهدی، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، محمد حاتمی
علی یعقوبی، پدرام شریفی بازیگران این فیلم هستند.
501

کد خبر: 804962

وب گردی

وب گردی