چاپ دو نمایشنامه برگزیده از شهرام کرمی

دو نمایشنامه از شهرام کرمی از آثار برگزیده یازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران و دوازدهمین جشنواره تئاتر مقاومت توسط نشر افراز منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، نمایشنامه «لطفاً با مرگ من موافقت کنید!» که پیش از این توسط انتشارات خورشید آفرین در سال 1386 منتشر شده بود برای دومین بار تجدید چاپ شده و به همراه نمایشنامه «پوکه‌های برنجی» منتشر شد.

این دو نمایشنامه با ساختار متفاوت در راستای موضوعات اجتماعی که مورد علاقه نویسنده است نوشته شده و نمایشنامه «پوکه‌های برنجی» برای اولین بار است که منتشر می‌شود. شهرام کرمی در مقدمه این دو اثر با یاداشت کوتاهی کتاب را به محمود استاد محمد تقدیم کرده است.
او در مقدمه خود نوشته: چاپ اول این نمایشنامه را به محمود استاد محمد تقدیم کردم. با این نوشته «تقدیم به دوست و هنرمند بزرگوار محمود استاد محمد که در این چند ساله شور و شوق بودن و نوشتن را حرف‌ها و نصیحت استاد در من زنده کرد.» و حالا....... محمود استاد محمد چند سال است به دیار باقی سفر کرده!.... اما نوشته‌ها و یادگارهای ادبی او برای همیشه در تاریخ نمایش ما زنده خواهد بود. این اثر من همچنان خاطره و حرف و نصیحت استاد است. شور و شوق و بودن و نوشتن از زندگی......

نمایشنامه «لطفا با مرگ من موافقت کنید» به همراه نمایشنامه «پوکه‌های برنجی» در 100 صفحه و قطع رقعی و با طراحی جلد یاسین محمدی توسط نشر افراز با شمارگان 1000 نسخه منتشر شده است.
501

کد خبر: 805003

وب گردی

وب گردی