وزارت علوم تا آخر هفته با دانشگاه آزاد اسلامی توافق کند/ ارسال نامه اعتراضی مجلس به معاون وزیر علوم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از طرح مجلس برای حل اختلاف اخیر وزارت علوم و دانشگاه آزاد بر سر رشته محل‌های این دانشگاه خبر داد.

فرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخیراً نمایندگان اعتراضات خود را به وزیر علوم درباره حذف برخی از کد رشته‌ها در دانشگاه آزاد اعلام کرده اند، گفت: وزیر علوم هفته گذشته در کمیسیون متعهد شده بود که اختلافات با دانشگاه آزاد را برطرف کند.

وی با بیان اینکه نمایندگان در نامه‌ای که تحویل معاون وزیر علوم شده مراتب اعتراض خود به عدم اجرای تعهدات از سوی وزیر علوم را ابراز داشته‌اند، ادامه داد: برای حل اختلاف بین وزارت علوم و دانشگاه آزاد مقرر شد کمیسیون آموزش طرحی را به صحن علنی بیاورد که براساس آن دانشگاه آزاد این اختیار را داشته باشد که بر طبق ماده قانونی که در سال 67 برای پذیرش دانشجو و کد رشته‌های تعریف‌شده بود، جلو برود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مقرر شده در هفته جاری وزارت علوم و دانشگاه آزاد جلساتی در این زمینه داشته باشند، اظهار داشت: اگر وزارت علوم و دانشگاه آزاد در جلسات هفته جاری خود به اتفاق نظر در این رابطه نرسند، کمیسیون پیش‌نویس طرح را آماده و با قید فوریت به صحن علنی مجلس ارائه می‌کند.

منبع: تسنیم

201

کد خبر: 805057

وب گردی

وب گردی