اسامی ملی پوشان جودو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام شد

ملی پوشان نوجوانان و جوانان جودو کشورمان به منظور شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا عازم کشور قرقیزستان می شوند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، تیم 23نفره نوجوانان و جوانان جودو کشورمان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره کهن که از 22 تا 25 تیر ماه به میزبانی کشور قرقیزستان برگزار می‌شود، عازم بیشکک محل برگزاری این رقابت‌ها می شود.

سهیل جمال آبادی در وزن منهای 55 کیلوگرم ، محمد رضا صدیقی در وزن منهای 60 کیلوگرم، علیرضا خجسته و جعفر فیروزآبادی در در منهای 66 کیلوگرم، امین کامیابی در وزن منهای 73 کیلوگرم، جواد مرادی در وزن منهای 81 کیلوگرم، حامد رشیدی و قاسم باغچقی در وزن منهای 90 کیلوگرم، علی پرهیزگاردر وزن منهای 100 کیلوگرم و حمید رضا ملک زاده در سنگین وزن 10 بازیکن رده جوانان هستند که 24 و 25 تیر ماه روی تاتامی می‌روند.

محمد منصوری سرمربی تیم جوانان و احمد کاظمی و محسن ذکریا مربیان این تیم هستند.

پیکارهای رده سنی نوجوانان در شرایطی طی روزهای 22و 23 تیر ماه برگزار می شود که برای کشورمان امیر حسین یزدانی در وزن منهای 50 کیلوگرم، مصطفی ریاحی فر در وزن منهای 55 کیلوگرم، مجید وحید بریمانلو در وزن منهای 60 کیلوگرم، علی یوسفی در وزن منهای 66 کیلوگرم، علی مولوی مقدم در وزن منهای 73 کیلوگرم، حسین خجسته در وزن منهای 81 کیلوگرم، سپهر علینژاد در وزن منهای 90 کیلوگرم و علی امینی و مهدی راستگر در به اضافه 90 کیلوگرم در این رقابتها روی تاتامی می روند.

محمد جناب زاده سرمربی تیم ملی نوجوانان ، رضا چاه خندق و مختار خورنگ مربیان و علیرضا انصاری مدیر تیم نوجوانان هستند.

در بخش بانوان نیز در رده سنی نوجوانان محمدثه حسینی در منهای 57 کیلوگرم و در رده سنی جوانان لیلا سیاوشی در منهای 48کیلوگرم، مریم بربت در منهای 70کیلوگرم، زهرا باقری در منهای 78 کیلوگرم به مربیگری تکتم بیدل در این رقابتها روی تاتامی می روند.

گفتنی است در رده سنی نوجوانان 156 جودوکار از 14 کشور و در بخش جوانان 178نفر از 17 کشور تاکنون برای حشور در این رقابتها ثبت نام کرده اند.

603

کد خبر: 805084

وب گردی

وب گردی