فعالان عرصه سلول‌های بنیادی در 2 کارگاه تخصصی شرکت کردند

دومین روز از دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی میزبان دو کارگاه تخصصی آموزشی با حضور فعالان عرصه سلول‌های بنیادی بود.

به گزارش ایسکانیوز، دومین روز از برگزاری این نیز همچون روز گذشته، پرشور و مملو از برنامه‌های گوناگون بود. در کنار دیگر بخش‌های این جشنواره، کارگاه‌های تخصی آموزشی با موضوعات مختلفی برگزار شد که هریک بخشی از فناوری‌ روز سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی را محور قرار داده بودند.

در دومین روز از دومین جشنواره ملی سلول‌های بنیادی، به برگزاری 2کارگاه تخصصی دو کارگاه تخصصی آموزشی با حضور فعالان عرصه سلول‌های بنیادی پرداخت که مفاهیم مهندسی بافت و روش‌هایی چون فلوسایتومری محور این کارگاه‌ها بود.

«آشنایی با روش‌های فلوسایتومتری در سلول های بنیادی» یکی از کارگاه‌هایی بود که توسط مهین نیکوگفتار برای 16 نفر از فعالان عرصه سلول‌های بنیادی برگزار شد و سازمان انتقال خون ایران میزبان این کارگاه یک‌روزه بود.

محمد علی نیلفروش زاده در دومین روز از جشنواره سلول‌های بنیادی، مفاهیم استخراج سلول‌های فیبروبلاست و کراتینوسیت انسانی و کشت آن‌ها رابه همراه مهندسی بافت پوست‌های مصنوعی با برگزاری کارگاهی 8ساعته به 10 نفر از فعالان عرصه سلول‌های بنیادی ارائه کرد.

دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۶ به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

200/202

کد خبر: 805095

وب گردی

وب گردی