تکلیف ریاست مجمع تشخیص مصلحت در آینده نه چندان دور مشخص می‌شود

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، در خصوص زمان انتصاب رئیس این مجمع گفت: بدون تردید، در آینده نه چندان دور، ان شاء الله تکلیف روشن خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز ، علی اکبر ولایتی بعدازظهر امروز در حاشیه دیدار با رئیس حزب وطن ترکیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما منتظر هستیم تا ببینیم تصمیم نظام در این مورد چیست.

وی افزود: بی تردید، مجمع تشخیص مصلحت نظام یک جایگاه بسیار مهمی در نظام دارد و جایی است که برای مشورت مقام معظم رهبری بر اساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی تشکیل شده است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ان شاء الله در آینده، شاهد این خواهیم بود که مجمع تشخیص مصلحت نظام با قوت و قدرت کار خودش را ادامه دهد.

ولایتی همچنین در خصوص عقد قرارداد نفتی شرکت توتال فرانسه با ایران اظهار داشت: هر قراردادی که در چارچوب روابط میان کشورها و موسسات قانونی دیگر باشد، باید روند قانونی خود را طی کند و به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

وی با تاکید بر شفافیت قرار دادها گفت: امیدواریم مجلس با دقت نسبت به این مساله رسیدگی کند و آنچه خیر و صلاح کشور است، صورت گیرد.

ولایتی همچنین در دیدار با دوغو پرینچک رئیس حزب وطن ترکیه در خصوص توسعه شبکه های رادویی و تلویزیونی در ترکیه با محتوای اسلامی رایزنی و گفتگو کرد.

در این نشست که عصر امروز برگزار شد، پرینچک رئیس حزب وطن ترکیه همچنین در خصوص پروژه آمریکا و اسرائیل مبنی بر تشکیل کردستان بزرگ به اظهار نظر پرداخت.

کد خبر: 805103

وب گردی

وب گردی