سرویس هوشمند تلفن از 20 تیر قطع می‌شود

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران از غیرفعال شدن سرویس های هوشمند (آی.ان) از بیستم تیرماه خبر داد و اعلام کرد: مشتریان در سراسر کشور برای استفاده از این خدمات باید به دفتر امور مشتریان مخابرات منطقه خود مراجعه کنند.

به گزارش ایسکانیوز، شبکه هوشمند (آی.ان) از لحاظ ساختار به گونه ای است که در لایه ای بالاتر از شبکه های معمول مخابرات (شبکه تلفنی، همراه و دیتا) قرار می گیرد و مشترکان می توانند از انواع خدمات آن به آسانی و با سرعت استفاده کنند.
به گزارش دوشنبه شرکت مخابرات ایران، معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: مشتریان متقاضیان سرویس های هوشمند باید برای استفاده بهتر و بهینه از این خدمت و جلوگیری از قطع این سرویس ها به دلیل کارکرد بی رویه به دفترهای امورمشتریان مراجعه و این سرویس را فعال کنند.
داود زارعیان تاکید کرد با توجه به قطع سرویس های هوشمند از بیستم تیرماه افزود: مشتریانی که به استفاده از این خدمت مایلند (مالک یا مستاجر به شرط ارایه اجاره نامه) می توانند با درخواست کتبی با قید زمان معین برای فعال کردن این خدمت اقدام کنند.
سرویس های هوشمند (آی.ان) از گره های سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده است و با استفاده از برنامه های خاص امکان ارایه سرویس های ویژه را برای مشترکان تلفن ثابت و همراه فراهم می کند.

کد خبر: 805128

وب گردی

وب گردی