نوسازی ۱۲۰ واحد تولیدی صنعتی استان لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۱۲۰ واحد تولیدی صنعتی لرستان بااعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان نوسازی و بازسازی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ محمدرضا صفی خانی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: طی ارزیابی‌های انجام‌شده توسط کمیته ارزیابی 26 طرح انتخاب شد و به‌زودی از آن‌ها به‌عنوان واحد تولیدی موفق، تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته طرح‌های زیادی انجام شده است افزود: امسال حوزه بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی صنعتی در اولویت اجرایی شدن طرح‌ها قرار دارد و یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: انجام شدن این امر باید با همکاری بانک‌ها انجام بگیرد و لازم است تا بانک‌ها به این موردتوجه بیشتری داشته باشند.

صفی خانی به ثبت پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی در سامانه اشاره کرد و گفت: این تسهیلات باید در سامانه ثبت شوند تا در لیست عملکرد استانی قرار بگیرند.

وی بیان کرد: سال 96 در ارتباط با تزریق منابع در حوزه بانکی، سال پرکاری در پیش داریم و تمام اقدامات مربوط به این امر باید در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان ‌ به مطرح شدن موضوع نوسازی و بازسازی واحدهای سنگ‌بری اشاره کرد و گفت: این در حالی است که بسیاری از واحدهای سنگ‌بری بدهی بانکی ندارند.

وی در رابطه با رونق تولید در استان خاطرنشان کرد: در این رابطه باید از ظرفیت بانک‌های خصوصی نیز استفاده کنیم و بانک‌ها نیز باید در این زمینه باید همت بیشتری داشته باشند.

صفی خانی تصریح کرد: طی تقسیم‌بندی‌های لحاظ شده امسال باید 120 واحد تولیدی صنعتی را بااعتبار 240 میلیارد تومان در حوزه نوسازی و بازسازی انجام دهیم.

منبع: تسنیم

402

کد خبر: 805155

وب گردی

وب گردی