تولید مدل 3 تسلا به زودی آغاز می شود+عکس

 انتظار می رود تولید مدل 3 تسلا قبل از مراسم تحویل به 30 مشتری ابتدایی در اواخر ماه جاری، طی چند روز آینده به صورت رسمی آغاز شود.

به گزارش ایسکانیوز، الون موسک در چندین پیام تویتر خود که روز یک شنبه منتشر کرده بود اعلام کرد که انتظار دارد قبل از تحویل اولین سری این خودرو به مالکان جدید در روز 28 جولای، روز جمعهSN1 را تکمیل کند. به نظر می رسد در ماه جولای تنها 30 دستگاه از این خودرو تولید خواهند شد اما موسک اظهار داشت تولید این خودرو به تدریج توسعه می یابد و 100 دستگاه مدل 3 در ماه جولای به تولید خواهد رسید و در ماه سپتامبر نیز تولید این خودرو به 150 دستگاه خواهد رسید.

موسک هم چنین اظهار داشت که انتظار دارد تا ماه دسامبر سال جاری تولید ماهانه مدل 3 به حدود 20 هزار دستگاه برسد. تولید این خودرو تا سال 2018 می تواند به سالانه 50 هزار دستگاه برسد در حالی که تسلا اکنون بیش از 400 هزار دستگاه پیش فروش برای این سدان کوچک به ثبت رسانده است. این خودروساز ادعا می کند Gigafactory تسلا تا سال 2020 ظرفیت تولید سالانه 500 هزار دستگاه باطری لیتیوم یونی خواهد داشت.

گمان می رود مدل 3 تسلا دارای طیف حرکتی حدود 215 مایل باشد در حالی که مدل های دارای باطری های بزرگ تر آن با طیف حرکتی بیش تر نیز به تدریج ارائه خواهند شد. تسلا اعلام کرده اولین سری این خودرو دیفرانسیل عقب خواهند بود و مشتریان تنها دو آپشن رنگ بدنه و رینگ ها را برای سفارشی سازی خواهند داشت.

اطلاعات بیش تر در مورد مدل 3 تسلا پس از تحویل اولین خودرو به مشتری اعلام خواهد شد.

401

کد خبر: 805160

وب گردی

وب گردی