مه گرفتگی و کاهش دید در 3 محور/ آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در محور اردبیل- آستارا در استان اردبیل، ارتفاعالت محورهای سوادکوه و کندوان در استان مازندران مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است به همین منظور لازم است رانندگان نکات ایمنی لازم را رعایت کنند.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها در 20 تیرماه افزود: در حال حاضر در بیشتر محورهای استان گیلان و مازندران شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: در محور اردبیل- آستارا در استان اردبیل، ارتفاعالت محورهای سوادکوه و کندوان در استان مازندران مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است به همین منظور لازم است رانندگان نکات ایمنی لازم را رعایت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده ها گفت: در باند جنوبی آزادراه کرج -قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.

وی اضافه کرد: محور شمشک به دیزین از ساعت 15:30 شنبه تا اطلاع ثانوی به علت انجام عملیات انفجار راهسازی مسدود اعلام شده است همچنین محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور استهبان-نی ریز در استان فارس و محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان نیز مسدود هستند.

رحمانی تاکید کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

701

کد خبر: 805195

وب گردی

وب گردی