تشییع دو شهید گمنام در بروجرد

معاون سیاسی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: دو شهید گمنام در این شهرستان تشییع می‎شوند.

به گزارش ایسکانیوز، احمدگودرزیان اظهار کرد:مراسم استقبال از پیکرهای این شهدا 28 تیرماه ‎جاری، ساعت 18 عصر از میدان آیت‎الله العظمی بروجردی و مراسم شبی با شهدا نیز در حسینیه ثارالله مقاومت بسیج شهرستان برگزار می‎شود.

گودرزیان اضافه کرد: پیکرهای این شهیدان، 29 تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) ساعت 9 صبح از مسجد امام خمینی(ره) به سمت امام‎زاده جعفر تشییع و سپس در پادگان مهندسی به خاک سپرده می‏‌شوند و اقدامات لازم برای برگزاری مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکراین شهیدان با حضور مسئولان اجرایی، اقشارمختلف مردم و خانواده شهدای شهرستان انجام شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر دو شهید دردانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، دو شهید در شهراشترینان و پنج شهید دیگر در تپه شهدای گمنام و دو شهید در دانشگاه آیت‌الله بروجردی این شهرستان درخاک آرمیده‎اند.

گودرزیان گفت: شهدا از ابتدای راهشان پیش از آنکه مدال شهادت را به گردن بیاویزند پیام‌رسانان فرهنگی جامعه به‌عنوان اقشار مختلف جامعه بودند و با خون خود فرهنگ ایثار و شهادت را زنده کردند بنابراین روح شهدا علاوه بر اینکه جسم آن‌ها می‌تواند برای نسل جدید و باسواد امروز الهام‌بخش باشد در راهی که در آینده پیش روی خود دارند، روح این شهدا نیز می‌تواند معنویتی عمیق به همه فضاها ببخشد.

کد خبر: 805241

وب گردی

وب گردی