بدهی 14 میلیاردی فدراسیون تیراندازی

یکی از کاندیداهای مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی گفت‌: نمی‌خواهم دستاویز برنامه‌هایی باشم که قصه دوباره تکرار شود.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز، حمیدرضا ناطقی یکی از کاندیداهای در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی در فرصت قانونی برای معرفی خود، گفت‌: کسی نمی‌تواند مقابل قانون بایستد. نمی‌خواهم شش ماه بعد دوباره این مجمع برگزار شود و نمی‌خواهم دستاویز برنامه‌هایی شوم که این قصه دوباره تکرار شود. من آمده ام که اگر بخواهند و به من رای دهند، بمانم.

پس از صحبت‌های ناطقی، محمدرضا داورزنی در واکنش به موضوعات مطرح شده، گفت‌: امیدوارم دوستان منطقی‌تر به موضوع نگاه کنند. در آینده هر اتفاقی بیفتد باز هم مجمع تصمیم گیری می‌کند. زیر سوال بردن کار مجمع غیر منطقی است.

او ادامه‌ داد: هیچ نهاد دیگری نمی‌تواند در تصمیمات مجمع دخالت کند. هر بحثی مطرح شود باز هم مجمع است که تصمیم می‌گیرد. زیر سوال بردن مجمع کم لطفی است و وزارت ورزش و جوانان هم وظیفه دارد که قانون را اجرا کند و زمان را از دست ندهد. در این بحث که دوست و برادر من هاشمی زحمت زیادی در فدراسیون کشیده است، شکی نیست اما ما نمی توانیم فدراسیون را با 13 – 14 میلیارد تومان بدهی بلاتکلیف نگه داریم، چرا که ا گر این کار را انجام دهیم، نه به صلاح تیراندازی ایران و نه کار منطقی است.

604

کد خبر: 805295

وب گردی

وب گردی