پاسخ چلسی کلینتون به ترامپ بعد کشیده شدنش به ماجرای جی20 /صبح به خیر آقای رئیس جمهور !

ماجراهای مربوط به نشستن دختر ترامپ روی صندلی رئیس جمهوری آمریکا در یکی از نشست های گروه بیست، دستمایه جدال کلامی ترامپ و دختر نامزد شکست خورده دموکرات ها در انتخابات گذشته شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سایت خبری " وی .او .ای " ، بگومگوی توییتری ترامپ و دختر بیل و هیلاری کلینتون بسیار سروصدا کرده است.

دونالد ترامپ در واکنش به انتقادها از این که در اجلاس گروه بیست دخترش ایوانکا در یکی از جلسات روی صندلی او نشسته توییت کرد:

"اگر از چلسی کلینتون - در حالی که مادرش کشور را به باد می‌داد - می‌خواستند روی صندلی او بنشیند، رسانه‌های قلابی می‌نوشتند چلسی برای ریاست جمهوری!

چلسی کلینتون به فاصله بسیار کوتاهی در پاسخ ترامپ توییت کرد :

"صبح به خیر آقای رئیس جمهور! پدر و مادرم هرگز به ذهنشان خطور نمی‌کرد که از من چنین چیزی بخواهند. آیا شما داشتید کشور را به باد می‌دادید؟ امیدوارم این طور نباشد."

ترامپ هنوز به این توئیت چلسی کلینتون واکنشی نشان نداده است.

ترامپ بارها از رسانه های آمریکایی انتقاد کرده که به او ایراد های بی راه می گیرند و حتی اگر جای او هیلاری کلینتون انتخاب شده بود، چنین انتقادهایی مطرح نمی کردند. حتی آقای ترامپ برخی رسانه ها همچون سی ان ان را بارها «جعلی» و «تقلبی» خطاب کرده است.

در دومین روز نشست گروه ۲۰ در هامبورگ، برای دقایقی ایوانکا دختر و مشاور ترامپ روی صندلی او نشست. برخی از این اقدام انتقاد کردند که چرا در نشستی در سطح رهبران جهان، دختر رئیس جمهوری آمریکا نشسته است و وقتی رئیس جمهوری جلسه را ترک کرد، باید وزیر خارجه روی صندلی می نشست.

ترامپ از قبل از انتخابات از توئیتر برای ابراز نظرات خود استفاده می کند که توئیت های او گاهی با واکنش دیگران مواجه می شود.

هیلاری کلینتون رقیب ترامپ بود که در انتخابات ۱۸ آبان گذشته، رقابت را به او باخت.

802

کد خبر: 805464

وب گردی

وب گردی