انتصاب دو معاون دانشگاه آزاد به ریاست کارگروه‌های موارد خاص دانشجویی، فرهنگی و پژوهشی

دکتر علی محمد نوریان در احکامی جداگانه دکتر مرتضی موسی‌خانی را به سمت رئیس کارگروه موارد خاص امور پژوهش و حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری را به سمت رئیس کارگروه موارد خاص امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در متن حکم مرتضی موسی‌خانی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری آمده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به تغییر ساختار کمیسیون موارد خاص دانشگاه،‌ به موجب این حکم به عنوان " رئیس کارگروه موارد خاص امور پژوهش دانشگاه" منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت‌داری و قانون‌مندی در انجام امور محوله و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.»

همچنین در حکم حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به تغییر ساختار کمیسیون موارد خاص دانشگاه، به موجب این حکم به عنوان رئیس کارگروه موارد خاص امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه منصور می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت‌داری و قانون‌مندی در انجام امور محوله و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.»

204/200

کد خبر: 805472

وب گردی

وب گردی