ترافیک نیمه سنگین در 2 محور/آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت جاده های کشور در 21 تیرماه گفت: در اکثر محورهای استان های گلستان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همچنین ارتفاعات محورهای کرج-چالوس،فیروزکوه، هراز و کیاسر همراه با مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است لذا لازم است رانندگان نکات ایمنی لازم را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: محور شمشک به دیزین از ساعت 15:30 شنبه تا اطلاع ثانوی به علت انجام عملیات انفجار راهسازی مسدود اعلام شده است همچنین محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور استهبان-نی ریز در استان فارس و محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان نیز مسدود هستند.

رحمانی تاکید کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

701

کد خبر: 805546

وب گردی

وب گردی