کیفیت هوای ۸ نقطه شهر مشهد در وضعیت ناسالم قرار دارد

مدیر‌کل حفاظت محیط زیست استان خراسان‌رضوی گفت: کیفیت هوای ۸ نقطه شهر مشهد در وضعیت ناسالم قرار دارد و میانگین کیفیت آلودگی هوا امروز ۹۴ پی.اس.آی است.

به گزارش ایسکانیوز حمید صالحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: کیفیت هوای 6 نقطه شهر مشهد در وضعیت ناسالم قرار دارد و میانگین کیفیت آلودگی هوا امروز 94 پی.اس.آی است.

وی با بیان این که شاخص هوا بین 101 تا 150 پی.اس.آی نشان‌دهنده هوای ناسالم برای گروه‌های حساس است، تصریح کرد: ایستگاه‌های ساختمان با 126، سجاد با 118، مفتح با 112، الهیه با 107، چمن و وحدت هریک با 103 پی.اس.آی هوایی ناسالم دارند.

مدیر‌کل حفاظت محیط‌زیست خراسان‌رضوی گفت: شهروندان با استفاده از وسائط نقلیه عمومی می‌توانند در کاهش و جلوگیری از آلودگی هوا نقش موثری را ایفا کنند. میزان آلودگی برای گروه‌های حساس برای مناطق ذکر شده در وضعیت هشدار قرار دارد و توصیه می‌شود از رفت و آمد در این مناطق خودداری کنند.

صالحی افزود: کیفیت هوا در ایستگاه‌های سمزقند و خیام‌شمالی هریک با 98، ماشین‌ابزار با 92، امامیه با 91، آوینی، کریمی و خاقانی هریک با 97، لشگر با 81، سرافرازان با 80، نخریسی با 76 و حرم‌مطهر با 55 پی.اس.آی سالم است.

کد خبر: 805551

وب گردی

وب گردی