مصاحبه دکتری فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب فردا به پایان می رسد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب از پایان مصاحبه آزمون دکتری تخصصی رشته های فنی و مهندسی در روز پنجشنبه 22 تیر خبر داد و گفت: 415 نفر به صورت بدون آزمون به این واحد دانشگاهی معرفی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با آغاز برگزاری مصاحبه آزمون دکتری رشته های فنی و مهندسی، دکتر بهروز دانشیان ریاست واحد، دکتر اسدپور مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر میرزایی مدیر کل حراست و دکتر رزاقیان رئیس دانشکده فنی و مهندسی از روند برگزاری مصاحبه بازدید کردند.

مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 1396 در همه رشته های فنی و مهندسی به طور رسمی تا پنجشنبه مورخ 96/4/22 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار می شود.

دکتر دانشیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب درباره این موضوع گفت: مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 1396 در مجتمع فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی از 18 تیر سال جاری در 28 کد رشته آغاز و تعداد 4283 نفر داوطلب پذیرش به شیوه با آزمون و تعداد 415 نفر بدون آزمون به این واحد معرفی شده اند.

او افزود: روزانه بطور میانگین تعداد 450 داوطلب در2 نوبت صبح و عصر در رشته های مختلف اعم از پذیرفته شدگان با آزمون، بدون آزمون و پژوهش محور جهت مصاحبه به این مجتمع مراجعه می کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: آزمون مصاحبه دکتری رشته های فنی و مهندسی در مجتمع فنی و مهندسی در 2 ساختمان مجزا در حال برگزاری است. و بیش از 28 رشته از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه برای این مجتمع در نظر گرفته شده است که قریب به 380 نفر از اعضا برجسته هیأت علمی جهت مصاحبه از سراسر کشور برای این مهّم دعوت شده اند.

در جلسه ستاد اجرایی مصاحبه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران مقرر شده واحد تهران جنوب (مصاحبه رشته های فنی مهندسی)، واحد علوم و تحقیقات (مصاحبه رشته های علوم پایه، کشاورزی و محیط‌زیست)، واحد تهران مرکزی (مصاحبه رشته های علوم انسانی، که به دلیل کثرت متقاضیان این رشته ها، واحد تهران شمال نیز مشارکت خواهد کرد) را انجام دهند.

204/200

کد خبر: 805652

وب گردی

وب گردی