اجرای فاز سوم پروژه" نیم رخ محله" در مرکز تهران

پژوهشگران محلات منطقه 11 اجرای فاز سوم پروژه "نیم رخ محله" را با احصاء اطلاعات و ظرفیت های مذهبی، فراغتی، آموزشی و تاریخی مکان های فرهنگی و اجتماعی مرکز شهر تهران از نیمه تیر ماه آغاز کردند.

به گزارش ایسکانیوز سید عباس طباطبایی در این باره افزود: از آن جا که گردآوری اطلاعات زیرساختی و به روز رسانی آن از نیازهای مبرم سازمان ها برای سیاست گذاری توسعه ای و برنامه ریزی است؛ پژوهشگران محلات در سال جاری طی پروژه پژوهشی محله محور نیم رخ محله که از زمره فعالیت های جهادی حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران است؛ ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، فراغتی، آموزشی، تاریخی و... موجود در محلات را شناسایی و ثبت می کنند.

طباطبایی ادامه داد: طی این پروژه بزرگ محله محور که به طور همزمان در کلیه محلات شهر تهران از ابتدای تیرماه آغاز شده است؛ پژوهشگران محلات از اواسط تیرماه طی بازدیدهای میدانی نظام مند اماکن اجتماعی و فرهنگی سطح محلات خود را شناسایی وثبت کرده و اطلاعات احصاء شده با ذکر شماره بلوک، کد نوسازی، آدرس دقیق، نوع کاربری و... در مرکز رصد خانه شهری تهران مورد بهره برداری و نمایش مدیران شهری قرار خواهد گرفت.

700

کد خبر: 805818

وب گردی

وب گردی