آغاز به کار دومین دوره مهارت آموزی در صنعت داروسازی در واحد علوم دارویی

دومین دوره مهارت‌آموزی در صنعت داروسازی با هدف برقراری ارتباط موثر و مستمر بین دانش‌آموختگان رشته داروسازی و رشته‌های وابسته به علوم دارویی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از برگزاری نخستین دوره مهارت‌آموزی در صنعت داروسازی که با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی، برگزاری دومین دوره مهارت‌آموزی در صنعت داروسازی را با هدف برقراری ارتباط موثر و مستمر بین دانش آموختگان رشته داروسازی ورشته‌های وابسته به علوم دارویی را آغاز کرد.
به گفته مهدی قطبی، مدیر برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان واحد علوم دارویی و مدیر اجرایی دوره، در پی برگزاری نشست هماهنگی دومین دوره مهارت‌آموزی در صنعت داروسازی که با حضور دکتر سیدمهدی رضایت رئیس واحد علوم دارویی، دکتر سولماز غفاری و دکتر هدی جهاندار مسولین علمی دوره و اعضای کمیته اجرایی برگزار شد، ثبت‌نام این دوره با رویکرد جذب دانش آموختگان دوره در صنعت و یا مهارت‌افزایی شاغلین در صنعت صورت گرفت.
وی در ادامه گفت: بسته دومین دوره مهارت آموزی در صنعت داروسازی شامل پنج دوره کلاس آموزشی و کارآموزی و کارورزی است که از امروز 21 تیرماه به شرح زیر برگزار می شود:
تضمین کیفیت و مسؤل فنی، فرمولاسیون داروها (شیمیایی و گیاهی)، آزمایشگاه و کنترل دارو، مدیریت در صنعت داروسازی و علوم نوین در صنعت داروسازی (نانو و بیو).
قطبی افزود: باتوجه به نیاز جامعه به صنعت داروسازی، استفاده از مدرسین متخصص، خبره و باتجربه مدّ نظر گروه برگزار کننده قرار گرفته و همین امر موجب برگزاری دوره ها با کیفیت و خروجی بالا می گردد.
این مسول در پایان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، انشاءاله در آینده، دوره های تخصصی و تکمیلی دیگری نیز در واحد علوم دارویی برگزار خواهد شد.

200

کد خبر: 805861

وب گردی

وب گردی