نقوی حسینی : اعضای کمیسیون امنیت ملی از سازمان هوا و فضای سپاه بازدید می‌کنند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد اعضای کمیسیون متبوعش روز دوشنبه هفته آینده از سازمان هوا و فضای سپاه بازدید خواهند کرد و جلسه‌ای نیز با حضور فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه خواهند داشت.

به گزارش ایسکانیوز سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: اعضای کمیسیون ساعت 7:30 دقیقه صبح روز دوشنبه هفته آینده 26 تیرماه از گمرک و سایت ورودی گمرک در فرودگاه مهرآباد بازدید خواهند کرد.

وی افزود: این بازدید برای بررسی نحوه کنترل نظام جدید گمرکی به منظور مبارزه با قاچاق کالا صورت می‌گیرد، با توجه به اینکه اخیراً دستگاه‌های جدیدی برای کنترل مبادی ورودی وارد کشور شده است، این بازدید انجام خواهد شد تا بررسی‌هایی در این زمینه صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: همچنین ساعت 11 صبح همان روز دوشنبه، اعضای کمیسیون از سازمان هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید خواهند داشت.

نقوی تأکید کرد: بازدید از سازمان هوا و فضای سپاه به منظور تقدیر از اقدامام شجاعانه نیروی هوا و فضای سپاه در عملیات موشکی علیه تروریست‌های داعش صورت می‌گیرد و در جریان این بازدید از آخرین دستاوردهای حوزه موشکی کشور نیز دیدن خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: همچنین جلسه‌ای با حضور سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همکاران وی خواهیم داشت.

کد خبر: 806044

وب گردی

وب گردی